Subject: FW: Elektriprojekt, Sillaotsa talumuuseum
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Wed, 11 Jun 2025 07:31:45 +0300

From: Tammekand Liis <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, May 27, 2025 9:43 AM
To: Ruth Koppel <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs: Elektriprojekt, Sillaotsa talumuuseum

Tere Ruth

Saadan selle tööga ka sulle hetkel kõik muu peale kasutusalajooniste.

Jään ootama tagasisidet.

Parimaga

Liis Tammekand

Projekteerija

Mobiil: +372 569 246 05

E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Aadress: Mõigu 3, Tallinn

 <https://enersense.ee/> www.enersense.ee

Meie privaatsuspoliitika, mis kirjeldab, kuidas me käsitleme klientide ja 
partnerite isikuandmeid, on saadaval 
<https://enersense.ee/privaatsuseeskirjad-kontaktisikute-jaoks/?_ga=2.146539828.1283715657.1711366377-853430236.1704804925&_gl=1*1jpjmqg*_ga*ODUzNDMwMjM2LjE3MDQ4MDQ5MjU.*_ga_L80KG0RKFR*MTcxMTUzNTg4NC4xMjAuMC4xNzExNTM1ODg0LjYwLjAuMA..> 
siin ja muud privaatsuspoliitikad on saadaval <https://enersense.ee/> 
www.enersense.ee

  _____

Saatja: Ruth Koppel <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Saadetud: neljapäev, 10. aprill 2025 13:23
Adressaat: Tammekand Liis <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Teema: FW: Elektriprojekt, Sillaotsa talumuuseum

Tere!

Hakkasin vaatama Raplamaa, Märjamaa vald,Veski küla, Sillaotsa talumuuseumi 
kaitsme nimivoolu suurendamise projekti.

Panen siia kirja märkused mis vajaksid parandamist:

1. Mulde nõlva puudumisel avatud kaeviku kaugus min 3,0 m. Kaaluda maakaabli 
viimist AJ poolsele maaüksusele. NB! Teevideost näha, et ka vasakul pool 
olemas mulde nõlv – las geodeet kontrollib üle

2. kui kindel soov  minna lahtise kaevikuga, siis esitada pädeva 
projekteerija poolt taastamise joonised koos kirjeldusega, mis vastavad 
põhiprojekti nõuetele,  soovitan kinnist läbindamist.

3. Aru ma ei saa mis siin on? Kas olemasolev kilp? Ja lisaks tuleb juurde 
LK? Aga toide? Palun tingmärkidesse lisada ka millega tegu

4. Vt punkt 1

5. Vii kaabel kaugemale / kü piirile

6. siin ainus võimalus minna kinniselt truubi alt (min 1,0 m)

Vaadata kogu projekti ulatuses üle TRAM nõuded ja kuna siin ruumi palju siis 
oleks hea kui viiksid kaabli kü piirile võimalikult lähedal (D – E) või 
üldse erakinnistuel, vajadusel näha ette võsa eemaldamine.

Lugupidamisega

Ruth Koppel
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5912 7652
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Ruth Koppel <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, March 26, 2025 9:27 AM
To: Anne Vesinurm <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Elektriprojekt, Sillaotsa talumuuseum

Tere!

Palun registreeri ja pane mind menetlejaks

Ruth

From: Tammekand Liis < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Sent: Wednesday, March 26, 2025 9:18 AM
To: Ruth Koppel < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Subject: Elektriprojekt, Sillaotsa talumuuseum

Tere, Ruth

Saadan Sulle manuses ühe elektriprojekti veel kooskõlastamiseks.

Tegu Raplamaal, Märjamaa vallas, Veski külas Sillaotsa talumuuseumi 
elektriehitusega.

Parimaga

Liis Tammekand

Projekteerija

Mobiil: +372 569 246 05

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aadress: Mõigu 3, Tallinn

 <https://enersense.ee/> www.enersense.ee

Meie privaatsuspoliitika, mis kirjeldab, kuidas me käsitleme klientide ja 
partnerite isikuandmeid, on saadaval 
<https://enersense.ee/privaatsuseeskirjad-kontaktisikute-jaoks/?_ga=2.146539828.1283715657.1711366377-853430236.1704804925&_gl=1*1jpjmqg*_ga*ODUzNDMwMjM2LjE3MDQ4MDQ5MjU.*_ga_L80KG0RKFR*MTcxMTUzNTg4NC4xMjAuMC4xNzExNTM1ODg0LjYwLjAuMA..> 
siin ja muud privaatsuspoliitikad on saadaval <https://enersense.ee/> 
www.enersense.ee

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only 
for a specific individual and purpose. It may contain information which is 
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or 
communication. If you are not the intended recipient, please notify 
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and any 
attachments from your system without producing, distributing or retaining 
copies thereof or disclosing its contents to any other person. Thank you.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only 
for a specific individual and purpose. It may contain information which is 
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or 
communication. If you are not the intended recipient, please notify 
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and any 
attachments from your system without producing, distributing or retaining 
copies thereof or disclosing its contents to any other person. Thank you.